veckan som gått

Denna veckan har det inte hänt så värst mycket. I måndags var vi på babysången, i tisdags var Emma och lille Edgar hemma hos oss så att barnen fick leka lite och i onsdags var vi också på morgonpromenad. Idag har jag legat däckad hela dagen med feber och ont i huvudet så Andreas fick vara hemma från jobbet och ta hand om lillan. Mindre kul... Vi får hoppas att det är bättre tills imorgon. Imorgon eftermiddag ska vi vaccinera Nathalie mot svininfluensan så att hon inte åker på det, hoppas inte att hon blir alltför dålig pga det. Eftersom jag inte har så mycket att skriva lägger jag upp ett par bilder istället!


leker på sin nya lekmatta


Äter mellanmål


När jag tror att jag är ensam i köket passar jag på att rota i lådorna lite


Provar gunghästen


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag och gustaf ska hälsa på ett par kompisar i Kalmar. Ska bli riktigt skönt att komma iväg på en "mini-semester". Det har utlovats bad i utomhustunna!:D

2009-11-19 @ 19:40:19
URL: http://missdeko.blogspot.com/
Postat av: Linda

Hej Elin. Vad kul att jag fick möjligheten att titta in "här hos er" =).

Jag ska minsann följa er här så bra som jag kan =).

Hälsninger från Linda med familj!

2009-11-22 @ 19:59:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0