Kalas på löpande band...

Imorgon söndag ska Nathalie ha sitt första barnkalas med sina kompisar, så idag har vi städat och bakat och fixat så att det ska vara fint när alla kompisar kommer. Sen så har Nathalie fått sin första inbjudan till kalas också, det är hos Alice. Det tycker N ska bli jättekul. I veckan ska vi ta vagnen ut på stan och se om vi kan hitta någon skojig present till Alice.



Igår var vi på klapp&klang igen, där sjöngs, lektes och fikades det, vilket alltid är skoj. Där fanns det en särskillt rolig gummi-ko som Nathalie tyckte var intressant.



 
Nathalie med lilla Alice på klapp&klang




Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan.

Jag tittar in för att säga GRATTIS till Natalie på sin dag. (För det är väl idag, (24/2) som hon fyller 1 år har jag för mig?)

I alla fall så hoppas jag att ni har en bra födelsedag med eran skatt och att ni är friska och krya i övrigt också såklart =).



(Kul att ni har ett likadant soffbord som vi har, såg jag på föregående inlägg, haha ;-)

2010-02-24 @ 19:12:03
URL: http://www.trasdockansdagbok.blogspot.com
Postat av: Elin

Tack så mycket Linda :) Japp, du minns helt rätt, det var igår (24/2) som hon fyllde 1 år. Vi hade en lugn och skön dag här hemma eftersom hon är förkyld.

Hoppas att Tor bättrar på sig snart! Har läst att han varit krasslig!



Ja jag har också sett att vi har likadana soffbord, haha.

2010-02-25 @ 12:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0