växa i och växa ur...

Igår morse när vi skulle ta på skorna och gå till dagis så sa Nathalie "Dom röda gör ont". Det tog ett tag innan jag fattade att hon menade gummistövlarna hon har på dagis. Så det blev till att åka till stan och köpa ett par nya. När vi kom hem från dagis så ville hon prova dem nya stövlarna och sen gick det inte att få henne att ta av dem förrän hon skulle sova =) Ett bra köp med andra ord!



Idag är jag i vecka 21+2 och har varit hos barnmorskan för första gången sedan inskrivningen i december. Det är skoj nu när det börjar hända lite mer med undersökningar och så. Allt var bra idag, det är tydligen ett litet busfrö därinne enl. BM =)


Såhär såg jag ut i måndags kväll.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej där, jag ser att spisen har blivit installerad i Nathalies rum. Jag antar att det blir tre-rätters varje dag! Kram kram

2011-03-22 @ 13:44:38
Postat av: Elin

Japp, hon kokar och steker varje dag. Oftast blir det "godis med köttfärssås" :)

2011-03-23 @ 09:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0